Friday, May 21, 2010

BerryBoo, Cupcakes and BB



So!!
This is My Latest Addiction! :D ...
Just For Fun..Im Making 1 Cupcakes! I Love It So Much! Looking at Those Purple Gumpaste Flowers..Makes Me Non Stop Thinking About Chansung!.. Hehehehe...
My Berryboo are full with BB and 2PM's photos!! Wallie Keep Changing!!! hahaha..
Everything Now Have To Be Related to BB or 2PM!! Like Seriously! I can't Stop Thinking About it!! ... Became A Part Of My Live now...
BB?? who's BB??? Its Chansung from 2PM! I heart Him! so so much!! ekekeke.. crazee rite?? yes!! im crazee! hahahaha..

3 comments:

Fatima Mahir said...

awwwww....semate2 buat kaler purple ke sbb bb pkai ribbon purple ats pale kemarin????
siyes sweet je tau post neh....

bgm saye: my ears' candy..mencik!!!

yuneade said...

sebab ingat bb pki ribbon purple la i buat cupcakes tu...menguatkan rasa chenta gtu! ahahah...

cam ape jer kan aku nak post2 benda nie bagai? tp aku pkr balik mnatau nnti ada saat2 aku gaduh gile2 ngan bb..harus aku check balik post nih! ekekekek

bgm blog : love's way SHINee..awww..I love BB!

Fatima Mahir said...

awwwwww...sweet la awak ni....saye suke...ehh..bb suke...kekeke
aku nak buat gak la..tp segan sbb blog public....cam gile moyan kang org ckp...
sbb tu sye menanah xabes2 ni...xde blog yg bleh wat saye senyum

bgm skrg: 2am ft CHANSUNG~ to her (yuneade)..kkk

Post a Comment