Sunday, April 11, 2010

LOVING IT!!


...Hehehehehe..Baru create Blogspot dah gatal2 tangan nak post!! ekekekekke...i guess its my right kan? since it was my blog! haahahahahha....

Having So much fun editing2 my blog! pening gak...padahal dah penah wat blog tuk bussiness...Motip jer aku bingung2 bagai...dengan excited aku harus la cam sume pn xtau....nak cepat siap kekdahnyerr...huhuhu...

Hari ni jer cam dari pagi aku online!! ahahaha..kesian adik aku x dpt online coz nuna die ni cam gila kuasa ari ni!!! ekekekeke...yang bestnya bila balik kampung ni aku x perlu buat apa2...ala2 ratu gitu...duduk2 jerr...ekekekeke.....now my bro ND ngah masak for dinner!! seyes!! masakan die memang tiptop!!!!! ang2 lak tolong2 kat dapur...

tengah2 online layan lak youtube!! banyak benda nak bukak!! hheheh..mostly sal kpop laaa....hehehe...here's 1! gile2 gelak tgk!!!!!






0 comments:

Post a Comment